3 Ekim 2012 Çarşamba

GEOMETRİK DESEN ETEK

Merhaba arkadaşlar,
Yorgun ve argın olduğum halde bi post yazmadan uyumak istemedim.Bugün yeni bitirdiğim eteğimin resimlerini çektim umarım beğenirsiniz sizde.Ben desen ve renklerine bayıldımm.Sizinde bildiğiniz gibi moda dünyasında geometrik desenlerin yeri hep ayrıdır.Bende seven biri olarak kumaşı görünce hemen bu benim olucak dedim:) Bununla ilgili olumlu tepkiler aldım umarım sizler de beğenirsiniz.Fikirleriniz benim için önemli, olumlu ve olumsuz görüşlerinizi belirtmenizi isterim ben.Neyse bu saatte bu kadar söz yeter:) bide unutmadan son zamanlarda alıp kullandığım ve çook memnun kaldığım kozmetik ürünlerini de paylaşıcam burda.Siparişleriniz için buraya veya buraya mesaj atabilirsiniz.Görüşmek üzeree..


Takipte kalınn:)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba canım seni yeni keşfettim eteğin harika olmuş kumaşına da bayıldım,bana da beklerim canım,sevgiler..

Unknown dedi ki...

mrb teşekkür ederim güzel sözlerinz için:) sevgiler

'MadameModista' dedi ki...

eteğin renkleri çok hoş ;)
bana da beklerim
http://benlimoda.blogspot.com/